פורת-להב
אדריכלות ובינוי ערים
מרב"ד - מרכז בדיקת בחינות בגרות
ק.אונו
ייעוד: מרכז ארצי לבדיקת בחינות בגרות
מזמין: משרד החינוך
היקף הפרויקט: 3500 מ"ר
סטטוס: גמר ביצוע - 2003
ניהול פרויקט:
שביב מהנדסים בע"מ
הסבה, הוספת אגף ושינוי חזות של מבנה בי"ס קיים.
שינוי כולל של פנים המבנה בהתאם לתפישה תפעולית חדשה לבדיקת בחינות הבגרות במשרד החינוך - ע"י יצירת מתחמי בדיקה דינמיים, בהתאם לצרכים השונים של המקצועות והמועדים.
מרכז ספורט
המרכז האקדמי רופין
ייעוד: מרכז ספורט
מזמין: המרכז האקדמי רופין
היקף הפרויקט: 3000 מ"ר
סטטוס: תכנון ראשוני
תכנון ראשוני למרכז ספורט לרווחת הסטודנטים והסגל.
המבנה בשטח 3,000 מ"ר מכיל: אולם כדורסל, בריכת שחיה מקורה, חדר כושר ואולם התעמלות.
בשטחים החיצוניים הצמודים יוכשרו מגרשי ספורט חיצוניים.
המבנה תוכנן משני אגפי פעילות השונים באיפיונם הצורני ואשר מאוחדים באזור הכניסה השקוף המחבר את אזור הספורט המבונה עם האזורים הפתוחים.
ניתנה תשומת לב מיוחדת לחזית החמישית, הגג, הנראית היטב מהאזור המרכזי של הקמפוס בשל הפרשי המפלסים במקום.
מתנ"ס מעל"ה
אשדוד
השתתפות בתחרות תכנון – עיריית אשדוד
ייעוד: מתנ"ס
היקף הפרויקט: 3500 מ"ר
סטטוס: תכנון ראשוני
מרכז תרבות, חוגים וגני ילדים .
מבנה לינארי לאורך הרחוב עם חזית אלכסונית המדגיש ומכוון לכניסה לשכונה.
יצירת כיכר עירונית במפגש הרחובות באזור הכניסה.
עיצוב חזיתות המבנה במספר מישורים המדגישים את הפונקציות שמאחוריהן.
שושנת העמקים
עמק חפר
ייעוד: מועדון נוער
מזמין: מ.א. עמק חפר
היקף הפרויקט: 250 מ"ר
סטטוס: גמר ביצוע – 1996
ניהול פרויקט:
מהנדס קרול שחם
מועדון נוער הממוקם בשכונת "שושנת העמקים" על צוק הצופה לים.
הודגש הדיאלוג עם הסביבה בעיצוב, בבחירת גוונים וחומרי גמר.
זכיה בתחרות תכנון מטעם המועצה האזורית עמק-חפר.
מזנון בניין מחניים
ירושלים
ייעוד: מבנה קפיטריה
מזמין: משרד החינוך
היקף הפרויקט: 90 מ"ר
סטטוס: גמר ביצוע - 2009
מבנה קפיטריה במתחם הנהלת משרד החינוך בירושלים.
תכנון אזור מטבח, הגשה והסעדה.הושם דגש על חלון גדול צפוני לכיוון גן המתחם עם דלפק מובנה על מנת לחבר בין הגן המטופח שבמקום לבין פנים.
אודיטוריום מדעי הים
מכמורת
ייעוד: אולם הרצאות
מזמין: המרכז האקדמי רופין
היקף הפרויקט: 250 מ"ר
סטטוס: גמר ביצוע - 2005
הסבת האנגר קיים לאולם הרצאות וכינוסים לכ- 200 איש.
שיפוץ המבנה, דרוג האולם ושימוש בחומרי גמר וגוונים המתאימים לאופי המקום והנושאים הנלמדים.